Sunday, March 6, 2011

MACAM-MACAM HAL


haa.. balik-balik mukadimah cerita
mesti macam-macam cerita nak tulis

tapi rasa nak meluah je
walau untuk saya seorang je faham
mungkin bila datang ilham sesuatu yang
best nak share baru boleh tules secara teratur.

recently banyak perkara fikir dalam kepala
banyak isu nak kena selesaikan
banyak hal nak kena uruskan

recently pergi daurah BM
new input
new dimension
banyak buat berfikir

recently duduk cakap pasal
teaching profession
banyak dirancangkan
banyak dibincangkan
memang banyak

perancangan sana
perancangan sini
keputusan sana
keputusan sini

tapi inshaallah
semoga perancangan ALLAH jualah
yang paling terbaik
di atas muka bumi ini.



awak, saya ada benda nak bagitahu, tapi tak tahu caranya..
saya sampaikan melalui gelombang rasa, melalui doa saya ya..
sebab itu yang saya diajar.

moga ALLAH pelihara.

No comments: