Tuesday, April 27, 2010

RINDU ANAK KECIL

school visits/observations/practical saya ke Kelvin Grove State School sudah pon berakhir pada hari Rabu lepas. alhamdulillah terlalu banyak pengalaman yang dapat dikutip. setiap satu nya sangat berharga. tak mungkin dapat ditukar ganti. setiap nya adalah mutiara, emas, berlian, permata. :)

masa sangat lah mencemburui saya sekarang. nak mencoretkan setiap satu pengalaman saya seperti tahun lepas ketika saya ke Ironside State School.

ada 2 incik eseimenS memanggil-manggil ni. setiap satu nya 2000 words bersama reflection dan lesson plans lagi. belum lagi 1 lagi incik eseimen case study. bertabah lah hati!

sabar ye. nanti saya mesti nak coretkan kisah anak-anak kecil ini

Eli, Yzabelle, Max, Alaina, Mia, Sara, Ben, Fiona, Allya, Amelia, Ocean, Jarvis, Happer, Holly, Theo, Jonathan, Christian, Jeremiah

*saya merindui mereka dan keletah mereka di dalam kelas*
sangat-sangat merindui
[^^,]

No comments: