Saturday, November 6, 2010

LAMBAIAN HAJI beliau

alhamdulillah
inshaallah
pada hari ini
tanggal 7 november 2010
cikgu yang saya hormati
yang saya kasihi
dan yang saya kagumi

akan bertolak terbang
untuk menunaikan ibadah HAJI
rukun Islam yang kelima

masa mula dapat tahu dari farah
rasa happy happy sangat sangat
walau cikgu masih muda
semangat cikgu kuat

tumpang gembira dan bersyukur sangat
dengan keizinan yang ALLAH beri
pada cikgu untuk jadi tetamuNYA kali ini

kami doakan cikgu
selamat pergi dan selamat pulang
terlaksana ibadah HAJI nya dengan baik
inshaallah
moga hajat cikgu untuk dapat haji mabrur dikabulkanNYA
kerana semangat cikgu sentiasa membara

cikgu baru 30+ lebih
dah boleh buktikan
saya dan farah pon plan
nak pergi sama inshaallah

cikgu doakan ye di sana?
moga kami juga berpeluang menjadi tetamuNYA

excited saya terlebih untuk cikgu
masa telefon tadi
alhamdulillah right timing :)
sebak tapi senyum ke telinga

dan untuk kamu farah
awak tahu saya sayang awak

round ward elok-elok
dan bawa motor hati-hati ke sana

(^^,)

(cikgu noer : source dari farah)

2 comments:

fhmn111 said...

cehhh, curik gambar cikgu!!! hahahaha...amboi, senyum sampai ke telinga yerk...ye, saya tahu awak sayang saye..hehehe...

rAbiAtuL aDaWiyAh said...

hehe. mesti lah curi. tak sempat nak balik mesia gi KJ. :P nnt kita ym ye?