Monday, October 5, 2009

BERCUTI

salam alaik,

yeahh..finally.hee.blom finally pon sbnrnya.alhamdulillah.ada gap 15 days before submitting another 3 more assignments.hoho.mmg restless siket sem kali ni.incik assignments bertimpa2 ajak g dating.haisshh. :P ape pon alhamdulillah that ALLAH gives me the strength to put it through. pejam celik pejam celik da nak dekat abes sem ni da.only few more days to go utk mnyempurnakan semester ni. :) can't wait till that moment. banyak lagi plan yang saya da fikirkan utk selepas ni. huu. semoga ALLAH mempermudahkan segalanya. ameen.

semalam, dengan gaya 'tak ada kerja' konon2 nya, saya pergi berjalan keluar malam. tak jauh pon. dekat luar apartment ni je. tengok langit, tengok bintang, tengok pokok..tengok keindahan alam. subhanaallah. betapa rasa dekat bila nampak keindahan ciptaanNYA. masa ni la nak layan2 feeling, baru nak fikirkan ttg keluarga, masa depan n blablabla.haha. semalam call a friend of mine dekat sydney. we had a good chat after so long tak update any news. hee. sonoknya alhamdulillah. syukur masih ada masa utk saya berfikir selaen dari akademik. :D [apa boleh percaya cakap mcm ni?..hehe]

bangun2 pagi ni, buka facebook, woahhh...kawan TITANS saya sudah hendak menikah hari jumaat ini. tahniah widatul nadiah. gelak ketawa mu kan tetap daku kenang walau selepas ini kamu telah menjadi milik orang. kerana TITANS semua ada di hati saya. kepada kawan2 TITANS sila la upload pictures manyak2 ye. lepas tu tag la kami2 yg tak dapat hadir. ala2 salam perantauan je. huu. kepada widat, semoga hadirmu menjadi pembakar semangat kepada bakal suami mu dan semoga keredhaan ALLAH sentiasa bertakhta dalam rumahtangga yang bakal dibina kelak. ameen. :) [abg baz, sila jaga wid2 kami baek2. i had met u, and i believe and trust that u will be a good husband abg baz. slamat berbahagia to abg baz and wid2.]

jadi sekarang, saya pon memulakan percutian yg ala2 konon2nya bercuti selama 15 hari. huhu. kepala rasa ringan sedikit. lepas ni da mula nak kena fikirkan utk rancangan2 yg seterusnya. nanti baru saya nak cerita ttg pngalaman raya di sini. insyaallah. sementara masih mood ala2 syawal ni kan. :P

last but not least nak share something meaningful utk saya. "every cloud has a silver lining" insyaallah.

will write more later. tengah dalam mood kerinduan yang amat~~~~lalalalalaa..owh ya,line celcom skrg tak ok ke ye?sbb saya tak dapat contact parents dan family sy.uhuu.. T-T

No comments: