Wednesday, September 30, 2009

MAAF SAYA POHON

assalamualaikum wbkth..

perkara pertama yang ingin saya laku kan, andai dalam kemampuan saya, saya ingin memohon maaf kepada semua yang mengenali saya atau yang saya kenali. maaf, saya bukan lah seorang manusia yang sempurna, yang bisa memuaskan hati semua insan di sekeliling saya, maaf, saya bukan lah manusia yang maksum, yang tidak terlepas dari salah tingkah laku dan bicara, maaf juga kiranya saya membawa kesulitan kepada sesiapa.

sedaya mampu saya, saya tak ingin mencari masalah dengan sesiapa. saya tak ingin menyusahkan sesiapa. saya hanya mahu menjadi diri sendiri. menjadi diri yang dapat bersama dengan rakan-rakan sentiasa. dan insan-insan tersayang.

saya tak mampu mencari setiap seorang yang hadir dalam hidup saya. selagi hayat masih dikandung badan, saya mohon maafkan salah silap saya dan doakan saya sebelum hayat ini pergi. sesungguhnya jauh dalam lubuk hati saya, telah saya memaafkan kesalahan kalian juga. insyaallah.

salam sayang dari yang tak sempurna.

2 comments:

fhmn111 said...

biat..mintak maaf jugak..dari saat perkenalan di kmpk sampaila skang..sayang anda sentiasa..hehehe...

rAbiAtuL aDaWiyAh said...

sayang anda juga farah ;)