Saturday, September 12, 2009

TUJUAN RINGKAS

saya ingin menules sesuatu yang ringkas. usai perbualan bersama teman bergelar DR (bakal) :) ameen,insyaallah..saya mencari tujuan saya menulis. tujuan saya bermain facebook. makanya semuanya saya 'kafankan' buat sementara. saya telah deactivatekan facebook saya. dan blog ini juga telah diprivatekan. huhu. tuntutan tugasan yang menyesak bertubi-tubi membataskan saya untuk berfikir banyak. jadi, ini lah dia ringkasan persoalan rakan2, ke mana saya menghilang sejak dua menjak ni? :) nanti saya akan sambung kembali berfikir. [wah, fikir pon boleh ada hold dulu kan? haha. dunia sekarang!] PRIORITISE YOUR LIFE. insyaallah.

p/s: facebook telah kembali di reactivate.

6 comments:

Naqiah Khalidah said...

blog ni private ke biat?

fhmn111 said...

"ke mane saya menghilang sejak dua menjak nie??"huhuhu..aku tau2..hehehe..sure ko berchenta ngan en eiseimen ko yg berlambak2 tue kan..hehehe..facebook, friendster, blog dll mmg banyak kegunaanya...tak salah tapi jgn sampai melalaikan kita..hehehe..

rAbiAtuL aDaWiyAh said...

sy privatekan sekejap blog sy aritu.hee..ats sebab2 tertentu.huu. :P

rAbiAtuL aDaWiyAh said...

iye dr farah..daku berchenta dgn incik eseimen yg bagai tu.smpai demam da ni.huhu. :P thnx for d reminder. :)

fhmn111 said...

demam??dah makan pcm blom??ingat, kalo de je sore throat, headache, sesak nafas, cough, arthralgia..cepat2 jumpe dr..jgn nak tepon aku tanye symptoms2 nyer..

rAbiAtuL aDaWiyAh said...

amboi2..doktor farah ni.haha. :P iye baek doktor.huhu.kamu ini mcm ibu2 sdh.peringatan berjela.ngeee.. :D gurauan aja.dear,glad to hv u in my life. :)