Friday, July 10, 2009

SALAM MANIPAL - BRISBANE

alhamdulillah ya allah..menghadiahkan aku bintang nan indah, yg sentiasa ada utk menyinari siang dan malam ku..huhu..(ok, da masok ayat jiwang)..bangun pagi tadi, and aku dikejutkan ngn satu msg kat blog. and i opened it. and there it was. i was surprised...sangat2.speechless.ya allah, kadang2 ada masanya aku merasakan aku keseorangan di atas dunia ini, namun kau hadiahkan sahabat terbaek seperti dia. dan beberapa lagi cahaya bintang hati ku. aku x pandai dan sungguh x bagus nak ekspresikan rasa sayang yg leh wat orang paham. i guess, it just dat sometimes actions speak louder than words. that is me. *-*

to my dearly noen, thanx for ur words and thanx for ur thoughts and thanx for dis relationship and this friendship..above all, thanx for everything dear. (ok, nnt la smbng cerite ni. nnt berjurai2 lg plak air mate kuar..huhu)

SALAM MANIPAL - BRISBANE

notes:
1. pengarang sedang dlm usaha menyudahkan nukilan dua cahaya hati.(ttg dua nur ain)..nantikan ia di pasaran. :)

1 comment:

Anonymous said...

salam,

kak long ni nak jadi penulis buku plak ke.. ;-) hehe..

kak linda.