Sunday, July 17, 2011

BARU SAYA FAHAM


baru saya faham
kenapa senpai-senpai
selalu pesan dan ingatkan
practicum agak memberatkan dan stressful

9 more weeks to go!

"Bersabarlah! dan tiadalah kesabaranmu itu
melainkan dengan pertolongan Allah!"
(16: 127)

La hawla wala quwwata illa billah

Saya boleh sebab saya ada Allah!

-3 observations in a raw next week!
-conducting activity for the English Day
-being a judge for Minggu PS
-training students for a competition
-and the list goes on..

owh, didn't I mention earlier about my parents coming
to the town these two days?

yup, they were here.
dan sudah balik pon.
alhamdulillah sudah selamat sampai ke rumah sana.
alhamdulillah al-'adiyyat saya sudah selamat juga di sini.

sangat rasa berat mahu lepaskan parents saya
entah kenapa kerana saya rasa
hati mereka sangat berat juga melepaskan saya

dear umi and abuya,
kakak knows, THANK YOU would never be enough
to repay all your kindness and sacrifices
membesarkan anak mu ini
dan melindungi serta memelihara anak gadis mu

my only prayer each time and every time
may Allah bless both of you
herein and hereafter
and till we meet in Jannah soon
inshaallah.

do please accept my forgiveness for all my wrongdoings

(Y_Y)

:sakit rumah menjelma:


tajuk entry dengan cerita macam tak berapa nak link lawa kan?
redah saja lah. sob sob sob

No comments: