Tuesday, June 30, 2009

KERINDUAN


tibe2 hati digamit kerinduan yg amat2 sangat..kepingin mahu jadi tetamu yang Maha Esa ke Makkah..insyaALLAH..muga disahut doa ku ini dan muga diberi peluang dan kesempatan untuk menjadi tetamuNYA di bumi suci itu bersama2 ibu bapa dan keluarga tercinta. ada seorang sister yg skrg ni blaja kat UK, da dianugerahkan peluang menjadi tetamu ke Makkah br2 ini..seronoknya rasa..dan ada siket hembusan angin cemburu yg positif di situ.supaya aku lebih berusaha, bnyk kan kerja, dapat cepat2 ke sana. masa muda pergi kan lebih bagus, ye x?mudah2an..insyaALLAH. ;)

"ya Allah, moga Kau mudahkan urusan ku dan kedua ibu bapa ku serta keluarga jua buat mereka utk turut sama menjadi tetamu Mu di bumi suci Makkah..dan muga dipermudahkan semua urusan ibadah kami jua muga ianya diterima. Lapangkanlah dada kami dan mudahkan jua saat kematiaan kami kelak. Ameen."

:)

3 comments:

Ilyas Syafiq bin Darul Ridzuan said...

telah sampai angin khabarMu pada hati2 yang sentiasa merinduiMu, yang melabuhkan cintanya hanya buatMu, menghamparkan permaidani kasihnya bagiMu, maka permudahkanlah urusan hati2 para pencintaMu utk menjadi salah satu insan kerdil tetamu suci yang sentiasa menjawab lambaianMu...moga dipermudahkan...

The Z A M said...

Amin.

rAbiAtuL aDaWiyAh said...

thnx..insyaALLAH.mudah2an..ameen. ;)